داده‌های جدید نشان می‌دهد که ۱۰ اسپا پنج‌ستاره برتر در ایالات متحده کدام‌اند. این رتبه‌بندی توسط کارشناسان ماساژ و سلامت از Gayfriendly انجام شده که نظرات کاربران TripAdvisor درباره ۱۰۰ اسپا برتر در ایالات متحده را تحلیل کرده‌اند تا مشخص شود کدام یک بیشترین درصد نظرات پنج‌ستاره را دریافت کرده‌اند که در نشریه تخصصی زیبازی به آنها می‌پردازیم.

سخنگوی Gayfriendly گفت: «در میان این ۱۰ اسپا برجسته، سه اسپا در فلوریدا قرار دارند که نشان‌دهنده توجه این ایالت به سلامت جامع و لوکس است. اسپاهای فلوریدا اغلب از زیبایی‌های طبیعی و منابع این ایالت بهره می‌برند و عناصری مانند آب دریاهای درمانی و فضاهای آفتاب‌گیر را در درمان‌های خود به کار می‌گیرند. فرهنگ پر جنب‌وجوش تندرستی این ایالت، همراه با آب‌وهوای مطلوب و مناظر دلپذیر، فلوریدا را به مکانی ایده‌آل برای اسپاهای با کیفیت بالا تبدیل کرده که بازدیدکنندگان در تمام سال برای استراحت و تجدید قوا به آنجا می‌روند.»

۱. اسپا Solace، Big Sky، مونتانا
اسپا Solace در Big Sky، مونتانا، در صدر لیست قرار دارد و از نظرات عمومی بهترین بازخورد را دریافت کرده است، با امتیاز ۹۱.۷۷٪ نظرات عالی. از ۵۴۷ نظر، ۵۰۲ نظر پنج‌ستاره دریافت کرده است. این اسپا شامل تجهیزات پیشرفته‌ای برای ریکاوری اسکی‌بازان است که شامل Theraguns، شلوارهای فشاری RecoveryAir Pro و صندلی‌های معلق بدون جاذبه است.

۲. اسپا Mokara، Omni PGA Frisco Resort، تگزاس
اسپا Mokara در ریزورت Omni PGA Frisco تگزاس در رتبه دوم قرار دارد. این اسپا امتیاز ۸۹.۱۱٪ نظرات عالی را کسب کرده و در وب‌سایت خود به عنوان «آرایشگاه و اسپا کامل خدماتی که با هدف آرامش طراحی شده است» توصیف می‌شود.

۳. مرکز طول عمر و اسپا Pritikin، میامی، فلوریدا
مرکز طول عمر و اسپا Pritikin در میامی، فلوریدا، رتبه سوم را به خود اختصاص داده و امتیاز عالی ۸۸.۷۶٪ را کسب کرده است. این ریزورت علاوه بر خدمات اسپا، برنامه‌های تندرستی را برای بهبود تغذیه، ورزش، ریکاوری و ایجاد ذهنیت سالم ارائه می‌دهد.

۴. Lodge at Woodloch، هالی، پنسیلوانیا
اسپا Lodge at Woodloch در هالی، پنسیلوانیا، در رتبه چهارم قرار دارد و ۱۴۵۵ نظر پنج‌ستاره و امتیاز ۸۶.۸۱٪ دریافت کرده است. یکی از کاربران می‌گوید: «ریزورت بسیار زیبا! اسپا بهترینِ بهترین‌هاست، گران است ولی همانطور که می‌گویند، ارزش هزینه را دارد. در کل ریزورت بسیار تمیز است. چهار بار به آنجا رفته‌ایم و هر بار بهبودها و تغییرات مثبتی را مشاهده کرده‌ایم که دیدنشان لذت‌بخش است. فعالیت‌های متعددی دارند و فضای زیادی برای پیاده‌روی یا گردش وجود دارد، یا می‌توانید به سادگی در اسپا استراحت کنید.»

۵. اسپا Skana در Turning Stone Resort، ورونا، نیویورک
اسپا Skana در Turning Stone Resort ورونا، نیویورک، رتبه پنجم را با ۸۵.۳۷٪ نظرات عالی کسب کرده است. هدف این اسپا، ایجاد هماهنگی کامل میان سبک زندگی، تغذیه و تناسب اندام است.

۶. اسپا Breve در Omni Boston Hotel at the Seaport، بوستون
اسپا Breve در Omni Boston Hotel at the Seaport، رتبه ششم را با ۸۴.۲۹٪ نظرات عالی دارد. این اسپا خود را به عنوان یک پناهگاه شهری معرفی می‌کند و خدمات متنوعی مانند صورت‌تراشی‌های تسکین‌بخش، خدمات سالن و امکان استفاده از استخر روی پشت‌بام را ارائه می‌دهد.

۷. Carillon Miami Wellness Resort، ساحل میامی، فلوریدا
ریزورت Carillon Miami Wellness در ساحل میامی، فلوریدا، رتبه هفتم را با ۷۹.۵٪ نظرات عالی دارد. این اسپا شامل تجربه‌های غیرمعمولی مانند اتاق نمک هیمالیا و کرایوتراپی کل بدن است و به عنوان بزرگ‌ترین مرکز اسپا و تندرستی در سواحل شرقی ایالات متحده شناخته می‌شود.

۸. اسپا CIVANA Wellness Resort & Spa، Carefree، آریزونا
اسپا CIVANA Wellness Resort & Spa در Carefree، آریزونا، رتبه هشتم را با ۷۶.۲۱٪ نظرات عالی دارد. این اسپا در دل بیش از ۲۰ هکتار از بیابان سونوران پر از گیاهان آبدار آریزونا واقع شده و طیف وسیعی از درمان‌ها از جمله درمان‌های آبی و بدن مانند رقص باران سونوران تا لفاف بدن با سوپرفودهای دریایی ارائه می‌دهد.

۹. اسپا Spa by JW، JW Marriott Water Street Tampa، فلوریدا
اسپا Spa by JW در JW Marriott Water Street Tampa، فلوریدا، در رتبه نهم قرار دارد و امتیاز ۷۲.۸۴٪ دارد. این اسپا شامل ۱۰ اتاق درمان، سالن استراحت و یک استخر گردابی منحصر به فرد روی پشت‌بام است.

۱۰. اسپا St. Regis Deer Valley، یوتا
در نهایت، اسپا St. Regis Deer Valley در یوتا رتبه دهم را با ۷۰.۸۶٪ نظرات عالی کسب کرده است.

مطالب مرتبط در زیبازی:

_________________

افتتاح سه اسپا لوکس در قلب شهرهای بزرگ: تجربه‌ای بی‌نظیر از آرامش و تجمل

3 مرکز برتر اسپا از نظر رتبه و نظر مخاطبین (انتخاب‌های محبوب برای تجربه آرامش!)

۷ استراحتگاه اسپا لوکس پاتوق افراد مشهور