نشریه تخصصی زیبازی، ۶ درمان تابستانی معرفی می‌کند که به شما کمک می‌کند در گرمای تابستان خنک بمانید و از زمان مراقبت از خود نهایت استفاده را ببرید. این درمان‌ها شامل حمام سرد، ریکی، خدمات کنار استخر و موارد دیگر است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

۱. حمام سرد در World Spa:

این مکان تازه‌کننده در World Spa تضادی تحول‌آفرین با گرما ایجاد می‌کند و به آرامش عضلات، تحریک حواس و بهبود کلی سلامتی کمک می‌کند.

۲. اتاق برف در World Spa:

این درمان از فنلاند الهام گرفته شده است. هوای سرد و خشک اتاق برف به بهبود سلامت تنفسی، بهبود گردش خون و کاهش التهاب عضلات کمک می‌کند.

۳. شب‌های Glen Ivy:

از امکانات Glen Ivy مانند ۱۹ استخر معدنی درمانی، Club Mud و Ivy Kitchen در شب‌های گرم تابستان لذت ببرید. بسته‌های شب‌های تابستانی ۲۰۲۴ شامل شام در Ivy Kitchen و یک سرویس اسپا ۲۰ دقیقه‌ای یا بازدید از Grotto است.

۴. سفر ریکی در نور ماه در Grand Cayman:

این سفر در ساحل Seven Mile Beach به مهمانان اجازه می‌دهد انرژی خود را تجدید کنند و استرس را با یک جلسه ریکی زیر ستارگان آزاد کنند.

۵. تجربه باغ نارنجی AIRE:

این تجربه شامل ماساژ کامل بدن و صورت است که در همه مکان‌های AIRE موجود است. ماساژ صورت با استفاده از ابزارهای گوا شا به کاهش پف و بهبود گردش خون کمک می‌کند.

۶. خدمات کنار استخر Hotel Emma:

Hotel Emma با Restore Hyper Wellness همکاری کرده است تا از گرمای تگزاس خنک شوید. این خدمات شامل کرایو فیشال، IV Drip و Glow Up Shots است.

نشریه تخصصی زیبازی امیدوار است که این درمان‌ها به شما کمک کنند تا تابستانی خنک و آرامش‌بخش داشته باشید.

در نشریه زیبازی بیشتر بحوانید:

______________________

5 فایده حمام تابستانی برای سلامتی

10 روند زندگی سالم و دنیای زیبایی برای سال 2024

فواید نوشیدن آب ولرم بعد از بیداری چیست؟