حمام کردن یک عمل ساده است که تقریباً هر کسی می‌تواند در آن شرکت کند. این عمل فواید درمانی، کاهش استرس و احساس تازگی را به همراه دارد. کارشناسان BainUltra این فواید سلامتی را برای داشتن یک روتین حمام تابستانی به اشتراک می‌گذارند.

وان‌های BainUltra شامل شش نوع درمان هستند. ماساژ هیدروترمو، کروماتراپی، آروماتراپی، نور درمانی، ترموتراپی و صوت درمانی که هدف آن‌ها آرامش، سلامتی و بهزیستی، و همچنین فواید عمده سلامتی است.

۱. تسکین از گرما
در یک وان با آب خنک فرو بروید و عرق و استرس روز را بشویید. حمام‌ها تسکین فوری از گرمای طاقت‌فرسای تابستان ارائه می‌دهند و یک فرار لذت‌بخش از اشعه‌های بی‌رحم خورشید فراهم می‌کنند.

۲. آبرسانی به پوست
قرار گرفتن در معرض آفتاب و دمای بالا می‌تواند پوست را خشک و کم‌آب کند. حمام‌ها فرصتی برای بازگرداندن رطوبت به پوست هستند. به عنوان یک ویژگی اضافی، وان‌های BainUltra دارای تکنولوژی‌های یکپارچه برای مه‌پاشی و پخش روغن‌های ضروری هستند که آن‌ها را به سیستم‌های تنفسی، گردش خون و لنفاوی کاربر می‌رسانند و با سلول‌های بدن تعامل می‌کنند تا بهبودی را ترویج دهند.

۳. کاهش استرس و آرامش
تابستان همیشه مترادف با آرامش نیست، به ویژه زمانی که برنامه‌های شلوغ و فعالیت‌های بیرونی روزهای شما را پر می‌کنند. با این حال، اختصاص زمانی برای یک حمام آرامش‌بخش می‌تواند برای سلامت روانی معجزه کند. از تکنولوژی جدا شوید، چند شمع روشن کنید و خود را در آرامش غوطه‌ور کنید تا تنش‌های روز را رها کنید.

۴. بهبود کیفیت خواب
با طولانی‌تر شدن ساعات روز و دمای بالاتر، دستیابی به خواب با کیفیت در تابستان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. خوشبختانه، گرفتن یک حمام قبل از خواب می‌تواند به تنظیم دمای بدن و بهبود خواب کمک کند. انتقال از آب گرم به هوای خنک‌تر به بدن سیگنال می‌دهد که زمان آرامش فرا رسیده است، و این کار باعث می‌شود راحت‌تر به خواب بروید.

۵. لحظه‌ای برای مراقبت از خود
در فصلی پر از ماجراجویی‌های بیرونی و گردهمایی‌های اجتماعی، اولویت دادن به مراقبت از خود ضروری است. زمان حمام فقط یک نیاز عملی نیست؛ بلکه فرصتی برای نوازش و لذت بردن است.

به گزارش نشریه تخصصی زیبازی، این فواید سلامتی از حمام تابستانی می‌تواند به شما کمک کند تا از استرس‌های روزمره رهایی یابید و به آرامش و سلامتی دست یابید. نشریه تخصصی زیبازی توصیه می‌کند که این روتین ساده را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا از فواید بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

در نشریه زیبازی بیشتر بخوانید:

___________

آیا حمام گل برای پوست شما مفید است؟

حمام بخار کمک کننده به کاهش وزن و مفید برای سلامتی.

آیا حمام آب یخ، گرایش داغ آینده خواهد بود؟