با نزدیک شدن فصل تعطیلات، زمان آن است که به فکر نحوه افزایش فروش در این فصل برای کسب و کار خود باشید. مشتریان برای دریافت خدمات به محل کسب و کار شما مراجعه می کنند و مهم است که کسب و کار شما بتواند یک فروشگاه یک‌سِری برای نیازهای هدیه دادن آنها باشد. در نشریه تخصصی زیبازی، نکاتی برای افزایش فروش در فصل تعطیلات ارائه شده است که به آنها می‌پردازیم.

7 نکته برای افزایش فروش در فصل تعطیلات

1. کارت هدیه
کارت‌های هدیه می‌توانند بدون نیاز به تلاش زیاد، افزایش چشمگیری در درآمد داشته باشند. مردم در تعطیلات می‌خواهند از راه آسان کارها را انجام دهند و ارسال کارت هدیه به یک دوست یا فامیل، یک راه حل عالی برای آخرین لحظه است. همیشه تعداد زیادی کارت هدیه خریداری شده در شب کریسمس و روز کریسمس آنلاین دارم. حتما از همه در هنگام تسویه حساب بپرسید که آیا کسی را می‌خواهند که برای او کارت هدیه اسپا خریداری کنند. علاوه بر این، این کار ممکن است بازدیدکنندگان جدیدی را به کسب و کار شما بیاورد و شما فرصت تبدیل آنها به مشتریان بلندمدت را دارید.

2. بسته‌های کارت هدیه
بسته‌های کارت هدیه می‌توانند حجم فروش کارت‌های هدیه شما را افزایش دهند. بسته‌ها را طوری تنظیم کنید که شامل اقلام خرده فروشی باشند و سه قیمت پایین، متوسط و بالا ایجاد کنید تا برای همه بودجه‌ها چیزی وجود داشته باشد. یک برگه بازاریابی طراحی کنید تا هر بسته و آنچه را که شامل می‌شود نشان دهد. وقتی کسی می‌خواهد کارت هدیه خریداری کند، به او اطلاع دهید که بسته‌های کارت هدیه در دسترس است. شما شگفت‌زده خواهید شد که چقدر بسته‌های کارت هدیه 500 دلاری خواهید فروخت زیرا مشتریان شما عاشق هدیه دادن شمع و مقداری مراقبت از پوست همراه با کارت هدیه اسپا هستند.

3. قفسه‌های خود را پر کنید
اگر هدفی برای فروش خرده فروشی دارید، مطمئن شوید که محصول کافی برای رسیدن به آن هدف دارید. قفسه‌های خود را با "تخفیف‌های تعطیلات" که معمولاً حمل نمی‌کنید، پر کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. می‌توانید حساب‌های عمده فروشی با شمع، آرایش، روسری، روبالشی و موارد دیگر را راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، مشتریان می‌خواهند فرصت خرید اقلامی را که فقط در فصل تعطیلات موجود هستند، از دست ندهند.

4. نقطه فروش (POP)
محصولات خرده فروشی خود را به صورت استراتژیک نمایش دهید. قرار دادن اقلام با قیمت پایین برای "پرکننده‌های جوراب" در نزدیکی محل پرداخت همیشه ایده خوبی است، زیرا این می‌تواند منجر به "بیایید این را هم داخل آن بیندازیم" هنگام تکمیل خرید آنها شود. همیشه بپرسید که آیا آنها نیاز به خرید برای شخص دیگری دارند یا خیر، زیرا با شلوغی فصل، گاهی اوقات مردم حتی به آن فکر نمی‌کنند.

5. یک رویداد تعطیلات برگزار کنید
در طول یک رویداد تعطیلات، تخفیف‌های کارت هدیه و تخفیف‌های بسته‌ای داشته باشید که فقط در این رویداد ارائه می‌شوند. برای این رویداد یک هدف تعیین کنید. می‌توانید دمو، کلاس آرایش، ماساژ صورت DIY و غیره ارائه دهید. با دعوت آنها به "آوردن یک دوست و دریافت یک هدیه رایگان"، لیست مشتریان خود را بسازید. ارائه یک کیف رایگان به 25 نفر اول در این رویداد یا 25 نفر اول که RSVP می‌کنند، یک راه عالی برای ایجاد فوریت برای رویداد شما است. من اکیداً توصیه می‌کنم که مشتریان RSVP کنند تا بتوانید میزان غذا، جوایز، پرسنل و غیره را تخمین بزنید. یک قرعه‌کشی برگزار کنید تا اطلاعات تماس مهمانان را جمع‌آوری کنید. همچنین می‌توانید برای این رویداد هزینه ورودی (10 دلار) دریافت کنید و آنها یک اعتبار خرید 20 دلاری دریافت می‌کنند. سایر فروشندگان را دعوت کنید و آن را به یک شب خرید تبدیل کنید.

6. جمعه سیاه و دوشنبه سایبری
این تعطیلات محبوب خرید فرصت خوبی برای ارائه تخفیف کارت هدیه است و می‌تواند با انجام همه چیز به صورت آنلاین در وقت شما صرفه جویی کند.

7. اهداف کمپین تعطیلات را تعیین کنید
تعیین هدف برای کمپین تعطیلات شما می‌تواند یک راه عالی برای شروع فرآیند برنامه‌ریزی باشد. اگر تیمی دارید، می‌تواند یک راه سرگرم‌کننده برای مشارکت همه باشد. زمانی که کل کارکنان به سمت یک هدف مشترک کار می‌کنند، می‌تواند هیجان‌انگیز و پاداش‌دهنده باشد. مردم اغلب می‌خواهند به سمت یک هدف کار کنند زیرا به سادگی احساس خوبی دارد که یک هدف را محقق کنند. اگر از تعیین هدف می‌ترسید، به اعداد سال گذشته نگاه کنید و 20 درصد اضافه کنید. می‌توانید اهداف ماهانه خرده فروشی، درمان و کارت هدیه تعیین کنید.
در حالی که این زمان از سال شلوغ است، مهم است که از طریق کانال‌های مختلف از جمله ایمیل، پیامک و رسانه‌های اجتماعی، مشتریان را در مورد همه چیزهایی که در این فصل تعطیلات ارائه می‌دهید، یادآوری کنید. فراموش نکنید که پیشرفت خود را پیگیری کنید تا بتوانید اهداف قابل اندازه‌گیری را سال به سال تعیین کنید.

مطالب مرتبط در زیبازی:

_________________

بهترین روش‌ها برای مدیریت مشتریان ناراضی

مشتریان خود را در آرامش نگه دارید

سه توصیه کوتاه برای ایجاد وفاداری در مشتریان اسپا