سفری به شهر،  بدون بازدید از یک اسپا کامل نیست. سه اسپا جدید شهری در قلب بزرگ‌ترین شهرهای جهان افتتاح شده‌اند، از جمله بازسازی‌های جدید در هتل فورسیزن واشنگتن و افتتاح اسپای جدید هایت در میلان و چانگشا که در نشریه تخصصی زیبازی به آن میپردازیم.

افتتاح سه اسپا لوکس در قلب شهرهای بزرگ: تجربه‌ای بی‌نظیر از آرامش و تجمل
1. هتل فورسیزن واشنگتن  
این مجموعه فورسیزن تحت بازسازی کامل قرار گرفته که تمرکز آن بر طبیعت است. اسپای جدید تجربه‌ای غرق‌کننده را ارائه می‌دهد که به ندرت در قلب جورج‌تاون یافت می‌شود و با فناوری Mind Sync، که امواج مغزی را هماهنگ می‌کند و حالت عمیقی از آرامش و وضوح ذهنی را القا می‌کند، برجسته‌تر می‌شود.
اسپای جدید دارای یک منطقه اختصاصی برای ماساژ زوج‌ها با وان عمیق لوکس برای دو نفر است، همچنین یک سالن شیک برای استراحت مشترک با منوی غذایی ویژه و یک استخر شنا ارتقا یافته. مهمانان می‌توانند از خدمات جدید در اتاق‌های درمانی مانند ماسک نوری IonixLight نیز بهره‌مند شوند.
2. پارک هایت میلان  
اسپای جدید AQVAM پارک هایت در میلان یک اسپای شهری است که به عنوان یک واحه خالص آرامش در مرکز شهر طراحی شده و به مراقبت از بدن و ذهن اختصاص دارد. این اسپا با همکاری برند Beautick، یک برند تخصصی در زمینه آرایش و مو که توسط بپه دلیا تأسیس و مدیریت شده است، توسعه یافته است.
این هتل همچنین میزبان سالن آرایش Beppe D'Elia Hair Jewellery است. این سالن طیف گسترده‌ای از خدمات مراقبت از مو را با درمان‌های شخصی‌سازی شده در محیطی منحصربه‌فرد و شیک ارائه می‌دهد و علاوه بر این، مجموعه‌ای از جواهرات را نیز به نمایش می‌گذارد که هم برای استفاده روزمره و هم برای مناسبت‌های خاص و فرش قرمز طراحی شده‌اند، این جواهرات از طلای ۱۸ عیار با هسته نقره ساخته شده‌اند. اسپای شهری جدید و سالن مو به مهمانان امکان دسترسی به حمام بخار، جکوزی با موزاییک طلایی، مرکز تناسب اندام و کابین‌های ماساژ را فراهم می‌کند.
اسپای AQVAM با همکاری Beautick جدیدترین فناوری‌های زیبایی و سلامتی را معرفی کرده است که شامل فناوری پوست اندوترمیک است. این فناوری با استفاده از انرژی طبیعی و رویکردی غیرتهاجمی بر اساس انتشار امواج مادون قرمز دور است که عمل وازودیلاتور داشته و متابولیسم سلولی را تحریک می‌کند و باعث بهبود گردش خون برای مبارزه با نواقص پوستی ناشی از سلولیت و چربی‌های موضعی می‌شود.
این اسپا شامل پنج درمان شامل سه درمان برای صورت و دو درمان برای بدن است که به مدت ۳۰، ۶۰ یا ۹۰ دقیقه اجرا می‌شوند: Jet Lag، Hydra Glow، Hydra Lift، Relax Dren Ritual، Slim Tonic Ritual. این اسپا همچنین درمان‌های اختصاصی صورت و بدن با محصولات Onavì ارائه می‌دهد.
3. پارک هایت چانگشا  
پارک هایت چانگشا آغاز فعالیت برند پارک هایت در پایتخت استان هونان چین است.
این هتل دارای ۲۳۰ اتاق مدرن است که شامل ۲۴ سوئیت با پنجره‌های سرتاسری است که فضا را با نور طبیعی پر می‌کند. زیبایی طبیعی پارک ملی جنگلی ژانگ‌جیایجی هونان الهام‌بخش استفاده از تخته‌های چوبی و رنگ‌های سبز مریم‌گلی بوده و اتاق‌های جادار دارای یک سالن استراحت و کمد بزرگ هستند. برای نهایت لذت، مهمانان می‌توانند سوئیت ریاست جمهوری ۲۸۸۴ فوت مربعی را انتخاب کنند که دارای فضای نشیمن گسترده، اتاق غذاخوری، منطقه مطالعه، آشپزخانه و باشگاه بدنسازی است.
آلبرت هونگ، مدیرکل پارک هایت چانگشا، می‌گوید: «ما از معرفی برند پارک هایت به چانگشا و هونان بسیار هیجان‌زده‌ایم. با پارک هایت چانگشا، هدف ما ارائه یک پناهگاه لوکس است که خدمات بی‌نظیر و سفارشی، هنر و طراحی پیشرفته، گزینه‌های غذایی استثنایی و رویدادهای به یادماندنی را به مهمانان ارائه دهد.»
مهمانانی که به دنبال ورزش هستند، می‌توانند در استخر گرم شده ۸۲ فوتی که از کوارتزیت ۲۵۰ میلیون ساله ولزر از آلپ سوئیس ساخته شده است، شنا کنند یا روی صندلی‌های راحتی سبک کابانا استراحت کنند. همچنین، می‌توانند در مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته که مجهز به جدیدترین تجهیزات کاردیو و قدرتی توسط شرکت آمریکایی Life Fitness است، تمرین کنند.
در اتاق‌های رختکن، مهمانان دو امکاناتی را خواهند یافت که برای اولین بار در این منطقه ارائه می‌شود. در لاکونیوم، دیوارها، کف و صندلی‌ها گرم شده و نمک آب‌نمک هیمالیایی در هوا پخش می‌شود که برای سلامتی تنفسی و پوستی مفید است.
در سونا گیاهی، برگ‌های اوکالیپتوس و یلانگ یلانگ بر روی یک بخاری سنگی آویزان شده‌اند تا آروماتراپی ارائه دهند.
در جاهای دیگر، مهمانان صندلی‌های گرم‌شده‌ای که مشرف به چشم‌انداز شهر هستند، یک استخر حیاتی با صندلی‌های هوای غوطه‌ور، جت‌های هیدرو و ماساژورهای گردن قو برای تحریک عضلات و همچنین دوش‌های تجربه‌ای با جت‌های بدنی استراتژیک برای ماساژ هیدرو و گزینه مه سرد معطر برای ایجاد حس شادابی و نشاط را کشف خواهند کرد.
در نشریه تخصصی زیبازی، ما به بررسی این افتتاح‌های جدید اسپایی پرداخته‌ایم تا شما را با آخرین تحولات دنیای سلامت و آرامش آشنا کنیم.
مطالب مرتبط:
__________
جدیدترین درمان‌های لاکچری و خاص اسپا که شما را شگفت‌زده می‌کند!