نشریه تخصصی زیبازی خبر می‌دهد که سفرهای سلامت محور روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و بسیاری از افراد به دنبال مقاصدی هستند که تجربه‌های تحول‌آفرین با تمرکز بر خودمراقبتی را ارائه می‌دهند. یکی از جدیدترین ترندها در این حوزه که از شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک نشأت گرفته، نظریه «ذهن آبی» است؛ مفهومی که ارتباط میان آب و سلامت روانی و جسمانی را تقویت می‌کند. اکنون، مالدیو به عنوان یکی از مقاصد برتر در این حوزه، برنامه‌های بهبود سلامتی نوآورانه و هدفمندی را ارائه می‌دهد که با این نظریه همسو هستند. در ادامه به بررسی برخی از این خدمات پرداخته‌ایم.

سه اقامتگاه در مالدیو که با موج «ذهن آبی» به بهبود سلامتی می‌پردازند!

1. والدورف آستوریا مالدیو ایتافوشی

اقامتگاه والدورف آستوریا مالدیو ایتافوشی، که جوایز بسیاری را کسب کرده است، یک مقصد ایده‌آل برای تجربه نظریه «ذهن آبی» به شمار می‌آید. این اقامتگاه با مرکز Aqua Wellness خود، تجربه‌ای منحصر به فرد در بالای آب‌های مالدیو ارائه می‌دهد. این مرکز شامل استخر هیدروپونیک تراپی با شش منطقه مختلف است که هر کدام شامل جت‌های آب، دوش‌های جت و اتاق ماساژ می‌باشند. این مناطق با استفاده از درجات مختلف شدت و دمای آب به منظور کاهش تنش‌های عضلانی، تقویت سیستم ایمنی، بهبود گردش خون، افزایش سرعت متابولیسم و بهبود کیفیت خواب عمیق طراحی شده‌اند.

2. کنراد مالدیو، جزیره رنگالی

کنراد مالدیو دو تجربه منحصربه‌فرد اسپا و سلامتی را ارائه می‌دهد: Spa Retreat در جزیره رنگالی-فینولهو و The Over-Water Spa در جزیره رنگالی. Spa Retreat تجربه‌ای جامع و الهام‌گرفته از فرهنگ محلی را برای آرامش ذهن، بدن و روح ارائه می‌دهد. The Over-Water Spa دارای چهار اتاق درمان است که بر روی آب قرار دارند. سه اتاق از این اتاق‌ها دارای کف شیشه‌ای هستند که نمایی از صخره‌های مرجانی زیر آب را به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین، یک سکوی آرامش با جکوزی در فضای باز روزی بی‌نظیر در اسپای مالدیو را تکمیل می‌کند. این مرکز تجربیات منحصر به فردی همچون «آیین‌های رنگی» را ارائه می‌دهد که با سیستم چاکراهای بدن هماهنگ بوده و به ارتقای سلامت جسمانی، احساسی و روحی کمک می‌کنند.

3. جوآلی بیینگ

جزیره جوآلی بیینگ، اولین جزیره کاملاً سلامت‌محور در مالدیو، از مسافران علاقه‌مند به سلامتی دعوت می‌کند تا با طبیعت زیبای جزیره ارتباط برقرار کنند و سفری به سوی کشف دوباره خود و تجدید روحیه را آغاز کنند. هدف این سفر، بازگشت به خانه با احساسی از «سبکی» است. این جزیره بر پایه این باور که «درک» کلید ایجاد و حفظ سلامت است، مرکز یادگیری‌ای دارد که مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های تجربی را در زمینه چهار ستون اصلی جوآلی بیینگ – ذهن، میکروبیوم، پوست و انرژی – برگزار می‌کند. این برنامه‌ها توسط تیمی از متخصصان سلامت، سرآشپزان، گیاه‌شناسان، مربیان شخصی و کارشناسان دیگر هدایت می‌شود.

این اقامتگاه همچنین امکانات متنوعی در زمینه سلامتی و فضاهای منحصر به فردی برای تجربه‌های تحول‌آفرین مانند سالن هیدروتراپی، مسیر کشف صدا، مرکز گیاه‌شناسی، مرکز تناسب اندام پیشرفته، پاویون یوگا و غیره را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد تا بتوانند به طور کامل در درمان‌های طبیعی و تجربه‌های شفابخش جزیره غرق شوند. طبیعت در مرکز زندگی در جوآلی بیینگ قرار دارد و این اقامتگاه کاملاً به سفرهای پایدار و همسو با طبیعت متعهد است.

مطالب مرتبط در زیبازی:

_________________

6 نکته درباره سلامتی که باید اسپا ها بدانند.

دهکده اسپا (Village Spa)
موثرترین درمان‌های جامع برای زیبایی و سلامتی

تبلیغات

زیبازی، بهترین جا برای تبلیغ برند شماست!

واتس‌اپ یا تلگرام:  09010404491