نشریه تخصصی زیبازی نتایج جدیدی از یک نظرسنجی منتشر کرده که نگرش‌ها و نگرانی‌های کلیدی مصرف‌کنندگان بزرگسال آمریکایی در زمینه مراقبت از پوست را نشان می‌دهد.

یافته‌های مراقبت از پوست:

پاسخ‌دهندگان نسل Z و هزاره‌های جوان بیشتر از سایر گروه‌های سنی به کاهش جوش و آکنه (۳۷٪)، از بین بردن آسیب‌های ناشی از آفتاب (۲۱٪)، کوچک کردن منافذ (۲۱٪) و کاهش قرمزی (۱۹٪) اهمیت می‌دهند. این در حالی است که پاسخ‌دهندگان هزاره‌های مسن‌تر/نسل X (۳۵-۵۴ ساله) و بومرها (۵۵+ ساله) کمتر به این موارد توجه دارند.

بیشتر بخوانید: علم پشت استرس و آکنه

با وجود نگرانی‌های مربوط به مراقبت از پوست، ۵۲٪ از مصرف‌کنندگان بزرگسال آمریکایی گزارش داده‌اند که هیچ روتین مراقبت از پوست در خانه ندارند یا روزانه پنج دقیقه یا کمتر برای مراقبت از پوست در خانه وقت می‌گذارند. همچنین، ۳۶٪ از مصرف‌کنندگان بزرگسال آمریکایی می‌گویند که محافظت از پوست در برابر آفتاب یکی از سه اولویت اصلی مراقبت از پوست است، اما تنها ۱۲٪ از همه مصرف‌کنندگان گزارش داده‌اند که هر روز حتی اگر بیرون نروند، از ضدآفتاب استفاده می‌کنند.

این اطلاعات از طریق یک نظرسنجی آنلاین که در بین نمونه‌ای ملی متشکل از ۱۱۱۶ بزرگسال آمریکایی، ۱۸ سال به بالا، ساکن ایالات متحده، بین ۲۴-۲۵ آوریل ۲۰۲۴ توسط YouGov انجام شده، جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید:  داروی درمان جدید آکنه مورد تایید FDA

نیکول پلیشک، معاون خدمات، خرده‌فروشی و زنجیره تأمین در Massage Envy، گفت: "یافته‌های نظرسنجی ما نشان‌دهنده فاصله بین نگرانی‌های مصرف‌کنندگان و روتین‌های واقعی مراقبت از پوست آنهاست. با نزدیک شدن به فصل گرما، متخصصان زیبایی از شعب Massage Envy می‌توانند به نگرانی‌های مراقبت از پوست پاسخ دهند و به اعضا و مهمانان کمک کنند تا روتینی که برای نیازهای فردی آنها مناسب است را پیاده‌سازی کنند، با استفاده از آخرین محصولات و فناوری‌های ما."

مطالب مرتبط در نشریه زیبازی:

______________________

روش های طبیعی برای بهبود پوست و افزایش زیبایی

آینده جوانسازی پوست

5 ترند سلامت پوست در سال 2024