چاپ
دسته: درباره اسپا
بازدید: 1008

چنانچه به واژه‌نامه آکسفورد مراجعه کنید، در معنی واژه upskilling، عبارت آموزش‌ مهارت‌های اضافی به کارکنان را خواهید یافت. همان‌طور که همه ما از اهمیت آموزش‌های پایه‌ای در هنگام استخدام کارکنان جدید واقف هستیم، مهم است تا به خاطر بسپاریم که لازم است تا به‌عنوان کارفرما، شرایط رشد کارکنان فعلی را نیز فراهم کنیم. هنگامی که کارکنان ما رشد می‌کنند، شرکت‌ ما نیز رشد می‌کند. سرمایه‌گذاری بر روی کارکنان، در واقع سرمایه‌گذرای بر روی تجارتمان است. به همین خاطر بسیار مهم است که مهارت لازم را به کارکنان اسپا آموزش دهید. قصد داریم تا در این مقاله‌ها اتفاقی که پس از  ارایه آموزش‌های اضافی به کارکنان اسپا اتفاق می‌افتد را بررسی کنیم.

 

 کارمندان اسپا, اسپا,  آموزش پرسنل

 

تولید افزایش می‌یابد

شما درخواهید یافت که کارمندانی که به درستی آموزش دیده‌اند آن هم در بهترین شرایط بازدهی و تکنیکی، پربازده‌تر می‌شوند، ارزش تیمی بیشتری پیدا می‌کنند و سرعت و کیفیت کاری‌شان بالا می‌رود. این کارکنان از هدر رفتن منابع نیز جلوگیری می‌کنند. آموزش‌های اضافه به کارمندان آن‌ها را قادر می‌سازد تا بتوانند کارایی بهتری به صورت مستقل داشته باشند و وظایف خود را بدون کمک دیگران انجام دهند. به زودی درخواهید یافت که در کنار بهبود راندمان کار درون تیمی، اعضای آموزش‌دیده حتی توان مدیریتی بهتری نیز پیدا می‌کنند. این کارمندان می‌دانند که چگونه بدون نیاز به کمک یا پشتیبانی مدیریتی، وظایف خود را به خوبی انجام دهند. این باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و رشد تک‌تک اعضا نیز خواهد شد.

 

روحیه جمعی بهبود می‌یابد

سرمایه‌گذاری بر روی کارمندان به تیم شما نشان می‌دهد که چه میزان به آن‌ها ارزش می‌گذارید و می‌خواهید برای دستیابی به حداکثر توانشان به آن‌ها کمک کنید. توانمندسازی کارمندان با آموزش به آن‌ها نشان می‌دهد که چه میزان به رشدشان ارج می‌نهید و از تغییرات آن‌ها در فضای کار خوشحال هستید و به آن‌ها کمک می‌کند تا ابزارهای ضروری را برای بهتر شدن در اختیار داشته باشند. اتمسفر تجارت شما بهبود و وجدان کاری رشد خواهد کرد. به یاد داشته باشید که کارمندان خوشحال منجر به داشتن مشتریان خوشحال خواهند شد.

 

جابه‌جایی کارمندان به حداقل می‌رسد

آموزش‌های فشرده، کارمندان را تشویق می‌کند تا کنار شما بمانند و حس اعتماد در آن‌ها افزایش یابد. اینجا جایی است که این آموزش‌ها منافع خود را نثار شرکت شما می‌کنند. آموزش مهارت‌های پیشرفته و جدید به مردم باعث می‌شود تا عملکرد بهتری داشته باشند، مسوولیت‌پذیری بیشتری در وظایفشان به خرج دهند، قدرشناس‌تر باشند و از حقوق بیشتر در قبال مسوولیت‌های بیشتر لذت ببرند. تحقیقات به تازگی نشان داده‌اند که 57درصد از کارمندان علاقه‌مندند تا دوره‌های آموزشی بیشتری را بگذرانند تا بتوانند در شرکتی که کار می‌کنند موقعیت‌های بعدی بهتری را برای خود ایجاد کنند. در فرهنگی که درآمد سالانه شغلی بسیار بالاست، صداقت و وفاداری گزینه‌هایی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری هستند. دیگر نیازی نیست تا برای کارهایتان از نیروهای بیرونی استفاده کنید چراکه بهترین‌هایتان را در اختیار دارید.

 

خدمات به مشتریان بهبود می‌یابد

کارمندان آموزش‌دیده به خوبی می‌توانند واکنش‌‌های مناسبی نسبت به نیازها و شکایت‌های مشتریان داشته باشند. کارمندان راضی تلاش می‌کنند که اصول کاری شما را با راضی نگه داشتن مهمانان احترام بگذارند و حفظ کنند. به یاد داشته باشید که به گونه‌ای با پرسنلتان رفتار کنید که انتظار دارید با مهمانان شما رفتار کنند.

 

تجارت شما همیشه با آخرین فناوری‌ها به روز خواهد بود

فناوری به‌طور روزافزونی تغییر می‌کند و به‌روز کردن آن‌ها هزینه‌زاست اما فرصتی را در اختیار شرکت‌ها می‌گذارد تا خلاقیت و راندمان را در مجموعه خود افزایش دهند. پرسنلی که با آخرین فناوری و روش‌ها آموزش دیده باشند و محصولاتی که تضمین‌کننده سرعت حرکت تجارت شما با آخرین گرایش‌های بازار باشد، می‌توانند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. آموزش پرسنل می‌تواند این مزیت را داشته باشد که آن‌ها سایر کارمندان را نیز با آخرین گرایش‌ها و فناوری‌ها آشنا کنند.