چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 778

زیبازی: در این 4 حوزه به این دلیل انتخاب شدند که مطالعات قبلی نشان داده است که آنها تأثیر زیادی بر خطر مرگ زودرس دارند.

در اینجا نحوه تعریف و اندازه گیری این عادات سالم آمده است:

1- رژیم غذایی سالم، که بر اساس دریافت گزارش شده از غذاهای سالم مانند سبزیجات، میوه ها، آجیل، غلات کامل، چربی های سالم و اسیدهای چرب امگا و غذاهای ناسالم مانند گوشت قرمز و فرآوری شده، شیرین شده با شکر محاسبه و رتبه بندی شده است. نوشیدنی ها، چربی ترانس و سدیم.

2- . سطح فعالیت بدنی سالم حداقل 30دقیقه در روز فعالیت متوسط تا شدید روزانه اندازه گیری شد.

3- وزن بدن سالم که به عنوان شاخص توده بدنی طبیعی (BMI) تعریف می شود که بین 18.5 تا 24.9 است.

4- سیگار کشیدن، سیگار کشیدن سالم وجود ندارد. "سالم" در اینجا به معنای هرگز سیگار کشیدن است

پس مشکل (بزرگ) ما چیست؟

همانطور که نویسندگان این مطالعه خاطرنشان می کنند، در ایالات متحده ما به جای تلاش برای پیشگیری از آنها، به طور  غیرعادی برای توسعه داروهای فانتزی و سایر درمان ها برای بیماری ها هزینه می کنیم. این یک مشکل بزرگ است.

کارشناسان پیشنهاد کردهاند که بهترین راه برای کمک به مردم در ایجاد رژیم غذایی سالم و تغییر سبک زندگی، در مقیاس بزرگ، سطح جمعیت، از طریق تلاشهای بهداشت عمومی و تغییر سیاست ها است.( مثلا قانون کلاه ایمنی موتور سیکلت کمربند ایمنی...) ما با قانون تنباکو و چربی های ترانس پیشرفت کمی داشته ایم. 

البته مخالفتهای زیادی از سوی صنایع بزرگ در این مورد وجود دارد. اگر دستورالعملها و قوانینی داشته باشیم که به ما  کمک میکند سالمتر زندگی کنیم، شرکتهای بزرگ به اندازه کافی فست فود، چیپس و نوشابه نمیفروشند. و برای شرکتهایی که ب هدنبال کسب درآمد به قیمت جان انسانها هستند، خوب، این آنها را بسیار عصبانی میکند.