چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 980

زیبازی: پس از سپری شدن تابستان و تاثیرپذیری پوست از آفتاب و استخر و آب دریا و سایر عوامل بیرونی، نوبت به پاییز می‌رسد برای بهبود و بازیابی. زغال فعال از جمله مواردی است که در این زمینه کاربرد بسیار دارد.

 

زغال در خدمات صورت, صنعت زیبایی, پاکسازی پوست, اسکراب,  پاک کردن چربی از پوست, پاک‌سازی عمیق بر پوست,

 

این ماده محبوبیت بسیاری در صنعت زیبایی به خاطر پاکسازی پوست و بهبود آن بدون بر جای گذاشتن نشانه، یافته است. دکتر Margarita Lolis، درماتولوژیست با 20سال تجربه، 5 مزیت عمده استفاده از زغال فعال در خدمات را این‌گونه لیست می‌کند:

جمع کردن حفره‌ها: زغال سم و آلودگی را از پوست خارج می‌کند بدون کمترین اثر ظاهری. مهم این است که بر روی پوست به آن زمان کافی بدهید و اسکراب نکنید. هنگام شستشو هم از آب ولرم استفاده شود.

پاک کردن چربی از پوست: پوست را متعادل و چربی را از روی آن پاک می‌کند. افراد دارای پوست‌های خشک برای جلوگیری از خشکی بیش از حد، 1 تا 2 بار در هفته استفاده کنند.

لایه‌برداری: زغال تاثیری معجزه‌آسا بر بافت پوست دارد. این ماده می‌تواند پوست مرده را نیز بردارد. پاک‌کنندگی این ماده بسیار عمیق است.

ضدپیری: هنگامی که پاک‌سازی عمیق بر پوست انجام شود، چروک‌ها کاهش و جوان‌سازی رخ می‌دهد. زغال می‌تواند باقیمانده سموم و پوست‌های مرده را جذب و جوان‌سازی را تسریع کند.