چاپ
دسته: زیبایی
بازدید: 1047

 

تعطیلات اوقات استرس‌زایی هستند و مشتریان شما نیز از این موضوع در امان نیستند. پوست آن‌ها باید در هنگامی که همراه با خانواده برای صرف شام می‌روند یا سفری برای دیدن اقوام دارند، در بهترین شرایط باشد.  هنگامی که به دنبال بهترین خدمات برای داشتن پوستی درخشان و پرطراوت می‌گردند نیز قضاوت شماست که مورد اعتمادشان قرار می‌گیرد.

 

توصیه‌هایی برای خارج کردن موهای زاید صورت

 

در پاکسازی و برداشتن مو، باید دانست که پوست صورت از سایر نقاط بدن حساس‌تر و ظریف‌تر است و باید کار بیشتری بر روی آن صورت گیرد. Susanna Disotto مدیر بازاریابی در Satin Smooth معتقد است موضوعی که از لحاظ فیزیولوژیکی پوست صورت را از پوست سایر نقاط بدن متمایز می‌کند، تراکم  اعصاب و رگ‌های خونی متمرکز شده در فضایی کوچک است. پروتکل‌های جداگانه‌ای برای کندن مو و مراقبت‌های بعد از آن وجود دارد تا تضمین کند که مشتریان شما راضی خواهند بود و دوباره به سالن شما باز خواهند گشت.

 

Normajean Fusco، مالک Equibal Labs

«هنگامی که موهای زاید صورت را خارج می‌کنید، باید به قدر کافی مهربان و مسوولیت‌پذیر باشید تا مطمئن شوید که مشتریان محصولات مراقبتی پس از این خدمات را با هدف محافظت از پوست و فولیکول‌ موهای تازه کنده شده استفاده می‌کنند. برخی از محصولاتی که برای درآوردن موهای زاید به روش غیرموم‌اندازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، آنتی‌باکتریال و آنتی‌میکروبی هستند که آن‌ها را مناسب برای انواع پوست‌های حساس کرده است. نخ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند به خوبی بر روی پوست حرکت می‌کنند و مو را بدون شکسته شدن از پوست خارج می‌کند. هیچ مشتری دوست ندارد پس از کندن موهای بالای لب و یا اطراف ابروهایش، پوستی ملتهب با موهایی یکی در میان کنده شده بر صورتش بر جای بماند.»

Paula Pedrero مربی در GiGi

«خارج کردن موهای زاید باید با دقت بسیاری انجام پذیرد چراکه پوست صورت به نسبت سایر قسمت‌های بدن بیشتر کشیده می‌شود. به همین علت، ما پیشنهاد موم‌های سخت را می‌دهیم. این نوع موم، موهای سرسخت را نیز جدا می‌کند. کیفیت موم نیز بسیار مهم است تا پس از انجام خدمات، پوستی براق و سالم باقی بماند.»

 

Lindsay Miller، مدیر Lycon USA Precision Waxing

«مانند موم‌گذاری در همه نقاط بدن، مشتریان باید از رژیم مناسب بعد از این خدمات در منزل پیروی کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند. حتی در زمستان، آن‌ها باید از قرار گرفتن بیش از حد در معرض تابش خورشید خودداری کنند و از SPF در روزهای پس از موم استفاده کنند چراکه پوست آن‌ها در این مدت بیش از حد به اشعه‌های UV حساس است.»

«مشتریان همچنین می‌توانند از لوسیون‌های آلوئه‌ورا برای بهبود قرمزی یا التهاب استفاده کنند. شوینده‌ها و لوسیون‌های آرام‌بخش که دارای محتویات ضدباکتری نیز هستند، مانند درخت چای، می‌تواند برای آنهایی که از آکنه رنج می‌برند یا پوست‌های حساس دارند مفید باشد.»

 

Deborah Merhar، موسس Relax and Wax

«کندن موهای زاید صورت، پردرخواست‌ترین خدمات نزد بانوان است. با این وجود چندین موضوع وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد به خصوص اگر قبلا این کار را انجام نداده باشند. صورت پس از نخستین موم، تمایل به  التهاب و احتمالا جوش زدن دارد. می‌تواند ملتهب و در برخی مواقع دچار آماس شود. برای جلوگیری از این موضوع، باید دو ماه قبل از هر رویداد بزرگی که مشتری در پیش روی دارد، درمان‌های مقدماتی را آغاز و راجع به تمام محصولاتی که استفاده یا باید استفاده کند، صحبت کرده باشید. پس از چند خدمات اولیه پوست آن‌ها شروع به عادت می‌کند و التهاب‌ها فروکش می‌نمایند. من به شخصه پیشنهاد موم سفت با روغن محافظ برای پوست را می‌کنم چراکه پوست نرم‌تر و لطیف‌تر می‌ماند و آرایش بر روی آن آسان‌تر انجام می‌پذیرد- درخششی که مشتری انتظار آن را دارد.»

 

Susanna Disotto، مدیر بازاریابی Satin Smooth

«از محصولات پیشنهادی شرکت‌ها برای پیش و پس از خدمات استفاده کنید. هر تولیدکننده برای آزمایش محصولاتش از پروتکل‌های خاصی پیروی می‌کند. آماده‌سازی پوست قبل از انجام خدمات با استفاده از پاک‌کننده‌های غیرچربی‌زدا بسیار مهم است. استفاده از فرمولاسیونی که دارای نرم‌کننده‌ها و محافظت‌کننده‌های پوست هستند به‌ویژه اگر روغن اضافه یا پودرهایی که بعدا نیاز به برداشتن آن‌ها نباشد را نداشته باشند،  عملیات بعد از موم‌اندازی را آسان و سریع می‌کند. برداشتن تمام موم باقیمانده و به‌کارگیری مواد آرام‌بخش و براق‌کننده، می‌تواند بخشی از فرآیند محافظت از پوست و بازیابی سریع آن باشد.»

 

جمع‌بندی

* در خدمات حرفه‌ای برداشتن موهای زاید، دو تا سه هفته رشد دوباره آن‌ها زمان می‌برد.

* بر پایه گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی امریکا (ASAPS)، برداشتن موهای زاید در آقایان و خانم‌ها، سومین خدمات غیرجراحی در سال 2016 بوده است با یک میلیون درخواست.

* بین سال‌های 2011 تا 2016، صنعت خارج کردن موهای زاید رشدی حدود 7/13درصد داشت.

* حدود 31 میلیون امریکایی حداقل یک بار محصولات موبر را در سال 2016 استفاده کردند.